tiistai 25. syyskuuta 2012

ÖÖÖ tota noin ...

Heiiijjj!

Mikäs sen ärsyttävämpää kuin se että sataa all days all nights!!!!!!!!!
En oo päässy kuvailee piitkii aikoihin joten postauksii ei oo tullu taas... Lähen kuvaa heti kun voin joten saatte odotella ens viikkoon, sori. Koska mullla on koulua ja kokeita ja viikon loppuna on kuoroleiri ja jos te jaksatte ootella nii te todistatte sen että mun ja Chelsean rakkaus teitä kohtaa ei oo hhyödytöntä!
No kuitenki muistutan nyt että kommentoitte siihen kuvatarinaan koska haluisin joskus laittaa sen tänne mutta jos ei kiinnostanii ei maha mitään!


Niin nyt sitte voisin laittaa YHEN kuvan, koska postauksen aihe oli vaan muistutella siitä  kommentoimisesta!!!


poseerus ankan kaa..

5 kommenttia:

  1. Tää uus ulkoasu on ihana! JA sopii hyvin Chebille! :) JA nyt ihmiset niitä kommentteja tänne!!!!

    VastaaPoista
  2. Söpö tuo ankkakuva nwn Ja tausta on muuten tosi hieno, niinkun edellellinenkin kommentoija sanoo ;)


    ~~~ http://mindennukkeblogi.blogspot.fi/ ~~~
    lue, liity, kommentoi ☮

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Miten tuo peace merkki tehää?

    VastaaPoista
  4. Söpö hattu ja villatakki Chelsillä :)

    VastaaPoista