perjantai 7. syyskuuta 2012

Chelsea saapuu!

                                                              Moi!



Nii no mä en nyt oikei tiiä mitä sanos! Blogin alotus on aina vaikeeta. No mä oon 12w. tyttö, joka TÄNÄÄN sai ensimmäiisen Pullippinsa, Chelsean. Mä en osaa viel tehä mitään, joten pitää oottaa, että ystäväni Unna auttaa minua. Joo, mutta nyt ei pitänypuhua minusta, vaan Chelseasta. Siis USKOMATONTA!!!!!!!!!!!! Mä en usko, että se tuli en usko millää. Laitan nyt sit vielä Chelseasta pari kuvaa.






 Tyttöseni toivoo montaa lukijaa!!!! <3 Liittykäähän!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti