sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Nii, laitan vielä pari kuvaa koska ne eilen jäi niin vähiin.

,
C: Mikäs nappi tässä on?



Reppuselässä

C: Mitäs telkusta tulee?

2 kommenttia:

  1. Söpöjä kuvia, söpöjä kuvia! En voi muuta sanoa! Myös tuo edellinen postaus oli ihana! Upeaa, Isla! (---:

    VastaaPoista
  2. Ihana toi tokavika kuva :B <3

    VastaaPoista