sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Yökyläilyä

Lizbel ja Unna oli meillä yötä ja kuvia tuli otettua ihan mukavasti joten eiköhän katsota miltä ne näyttää!!

Liz poseeraaaaaaa!
Iso kissa?
Hali   <3
C:  Liz, miten sulla voi olla noin pitkät hiukset?
Chels poseeras suden kaa!
L: Kui sänoi venyt?
Chelsea kiipes verhoon.
Tässä tähytään ikkunasta ulos.









Sori kuvii on vähän ku laitan huomenna sit lisää, aikaa ei ollu tarpeeks ku piti väsätä se nukke profiiliki vielä eikä se ees nä kunnolla ku en sit ehtiny myöskää vaihtaa tekstin värii!

1 kommentti:

  1. Lizzz kultaseni onmpi siellä Cheb kultaseni kanssaaa!! :3 Awws <3

    VastaaPoista