tiistai 18. syyskuuta 2012

KT osa 1!!


 Niin nyt siis toinen niistä lupaamistani kuvatarinoista. Tää on sit vasta se eka osa ja toinenki osa on tulossa!!!  Kommentteja toivotaan!!! HAluisin niitä lukijoitakin ja toki saatte suositella mun blogia kavereillekki. Joo, mutta nyt ei kuunnella minua vaan siirrytään kuvatarinaan!!!!




Minä:Chels!                                                                                   

Minä: Chels?                                                                                

Minä: CHELSEA OONAELINA HERÄTYS!!!!
                                           Chelsea: OHO!!!



                                           Chelsea:Anteeksi olin omissa maailmoissani!


                                           Chelsea: Niin, mitä asiaa sinulla oli?
                                           Minä: Nyt lähdetään ulos, haluan näyttää sinulle jotain.





No siinä se nyt oli. Kommentoikaa jos haluatte nähdä 2 osan joka on muuten jo kuvattu! :)

(Sori laatu on jostai iha pyllystä)


























                                           

1 kommentti: