| Minä:Chels! |
| Minä: Chels? |
| Minä: CHELSEA OONAELINA HERÄTYS!!!! |
Chelsea:Anteeksi olin omissa maailmoissani!
Chelsea: Niin, mitä asiaa sinulla oli?
Minä: Nyt lähdetään ulos, haluan näyttää sinulle jotain.
No siinä se nyt oli. Kommentoikaa jos haluatte nähdä 2 osan joka on muuten jo kuvattu! :)
(Sori laatu on jostai iha pyllystä)
sori ku meni kakaks toi loppu ku kuvateksti homma ei toiminu
VastaaPoista