L: = Liz puhuu
C: = Chelsea puhuu
kursivoitu on ajattelua
paksu on kovaan ääneen tai huutaen puhumista
normaali on ihan vaan puhumista
* = tekee
| C: Elämä on kuin korttipeli. Joskus voittaa,muttei aina. | Eikä koskaan tiedä mikä kortti pakasta nousee seuraavaksi |
| Minä olen kuin Jokeri, koska muilla on yksi suuri perhe. Heitä on 13. |
| Jokereita on vain kaksi. Enkä minä ole vielä löytänyt sitä toista jokeria.. |
| Jokaiselle perheelle on oma vuodenaika. |
| Hertat ovat kesä, kevättä kuvaa Ruutu, talvi on Risti,ja syksyä hallitsee Pata.. |
| Mihin minä kuulun??... |
| L: Hoooiiiii-AAAooooo!! *huuta* |
| L: Syksy on jotenkin hassu, lehdet pukeutuvat naamiais-asuihin. He tanssivat ja laulavat yhdessä. |
| Mutta linnut lentävät pois.. Vaikka mieleni tekisi juhlia lehtien kanssa, haluisin lentää lintujen mukaan... |
| *havahtuen* C: Kuka siellä?! |
| L: Hähhh? |
| *painautuu kalliota vasten* |
| L: Heiiiii |
| L: Tule tänne ylös! :3 |
| *kurottuu alas reunalta* |
| *Liz ojentaa kättään, auttaa toisen ylös* |
| *Tarttuu Lizin käteen* |
| C: Hävittyjen kierrosten jälkeen saamme usein ripauksen onnea. |
| *Liz lentää selälleen xd* |
| C: Pelipakkoihin sekoittuu Jokereita. Olen varma että hän on Jokeri.. |
| L: Odota! Minä öhhh-nousenki tästä tuotapikaa..! u__u |
| C: Mutta onko hän minun Jokerini.? |
| L: Onkohan hän Suksyn enkeli, olen kuullut että he voivat - Näyttäytyä maan päällä.. * Sanoo lopun ääneen* |
Gihiii, oletpas kuvannut tosi hyvin! :3 Cheb on aivan taivaallisen mutusteltavan suloinen! Jamskis, Kuitenkin aikas hyvä Kt, vaikka ite saNONKI! XD Tyypit NYT niitä kommentteja! Ja lukijoita!
VastaaPoistakiitos unna tosiaan myös minun mielestäni on hyvin onnistunut kuvatarina xD
VastaaPoistaIhana, luonnetta löytyy :)
VastaaPoista>B3 Hieno, hieno, hieno kt! >3<
VastaaPoista