| C: Aamulla herään. |
| Se on vaikeaa. |
| Petaan sänkyni. |
| Siivoan hieman |
| Sitten mietiskelen mitä tekisin tänään |
| Tulen alas hyllyltä |
| SItten teen jotain kivaa... |
| HYPIN ISLAN SÄNGYLLÄ!!!!! |
| Sitten Isla laittaa minun hiuksiani. |
| Ja etsii pompuloitani. |
| Mutta minäpä piilotan ne!! |
| Sitten Isla suuttuu ja minulle tulee paha mieli! |
| Sukat... |
| Ja vaikka me riidellään me ollaan ystäviä. |
| Joskus minä piirrän! |
| Joskus kiusaan Islaa ja menen piiloon. |
| Jostain syystä hän aina löytää minut! |
| Nyt minä puen. |
| ^ |
| VALMISTAAAA!!!!!!! |
Repesin!! <3 XDDDDDDDDDDD Aijjai kun itkettää kun pitää nauraa niin kovasti!
VastaaPoista