perjantai 9. marraskuuta 2012

Kattokaas mikä idea!!


C: Aamulla herään.

Se on vaikeaa.

Petaan sänkyni.

Siivoan hieman


Sitten mietiskelen mitä tekisin tänään

Tulen alas hyllyltä

SItten teen jotain kivaa...

HYPIN ISLAN SÄNGYLLÄ!!!!!

Sitten Isla laittaa minun hiuksiani.

Ja etsii pompuloitani.

Mutta minäpä piilotan ne!!

Sitten Isla suuttuu ja minulle tulee paha mieli!


Sukat...

Ja vaikka me riidellään me ollaan ystäviä.

Joskus minä piirrän!

Joskus kiusaan Islaa ja menen piiloon.

Jostain syystä hän aina löytää minut!

Nyt minä puen.

^

VALMISTAAAA!!!!!!!
Mooooiii!!! Minä ja Chelsea ollaan mietitty sellasta, että jos te haluatte nii voitas laittaa se Syksyn enkeli KT:n toinen osa tänne ku teitä on 10 +  minä ite. Eli tavallaan ku on 11 lukijaa. Toi kerto muute Chelsean aamusta. Älkää uskoko kaikkea mitä se sanoo!!!

1 kommentti:

  1. Repesin!! <3 XDDDDDDDDDDD Aijjai kun itkettää kun pitää nauraa niin kovasti!

    VastaaPoista