keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Chelsea: Katso varpaitani!



Chelsea: Kuvaatko sinä jo?
Chelsea:Anteeksi miehinen ja röyhkeä käytökseni.
Chelsea: Hei! Meillä on tällainen pieni ongelma, että:
Chelsea:  TE ETTE KOMMENTOI!!!!
Chelsea: Minä rauhoitun.
Chelsea: Missä on vika, mitä te haluatte???
Minä: Tanssia?
Minä: Draamaa?
Minä: Komediaa?
Minä: Muotinäytöksiä?
Chelsea: Täällä ollaan toivottomia!
Chelsea: Jos kyse on laadusta tai postaus väleistä...
emme voi asialle mitään!
Chelsea: Koittakaahan keksiä mitä haluatte! Moikka!




Chelsea: Ainiin!!
Chelsea: Minun menneisyys tarinani tulee tuonne ylös jossain vaiheessa käykäähän sitt sitä kottomassa!!




4 kommenttia:

  1. :))) Hauska! Repesin Chebille<3 Ja kaikki ukkelit ja akkelit tänne komenttiboxiin kylään! NYT! C:

    VastaaPoista
  2. Heei, mä liityin ja kommentoin nyt :)

    VastaaPoista
  3. Minäkin liityin ja yritän kommentoida parhaani mukaan! :3

    VastaaPoista
  4. Pliis kommentoikaa siihen syksyn enkeleitä kuva tarinaanja kiitos molemmille ku ootte liittyny

    VastaaPoista