lauantai 10. marraskuuta 2012

Koitin kuvan muokkausta!!!

Joo tiedän meni ehkä pikkasen yli!!! Mut eiks oo hieno???? Chelse vampire! <3<3

3 kommenttia:

  1. Hieno kuva, vaikka onkin yli-muokattu! :333

    VastaaPoista
  2. xD
    Piparkakku sinä ku oot noin ihana nii voisitko mitenkään ettiä täältä mun blogista semmosen Kt:n ku Syksybn enkeleitä ja kommentoida siihe!!!

    VastaaPoista