tiistai 20. marraskuuta 2012

Tiedän en oo postannu 100 vuoteen joten tuoss se nnnyt on :)

Moi kyllä mä tiedän etten postaa ikinä mutten voisille mitään!!! Olen koulua käyvä nuori lapsi!  :)Joo mutta olin isin luona ja päätin kuvata hieman sori laatu on ihan pyllystä!!
                                                           
                                                                                              Chels oli mun mukana isillä... löytyhän sieltä kiva kirjaki!!

sipsiä

lisää
diamonds in the sky

tätä ei ois pitäny tehä

Sen takia en tehnytkäään!!! :)
Cheb soittaa afrikkalaista musiikkia!!


kynttilä
SYDÄN TEILLE LUKIJAT

1 kommentti:

  1. Hahaa toi vikan kuvan merkki näyttä vähän...! XDDDD HAh jos ymmärrät mitä tarkotan! Mut kylhän siitä syrämmenkin tunnistaa <3

    VastaaPoista