sunnuntai 5. toukokuuta 2013





Joo no tossa nyt oli pari kuvaa! Mahollisimman äkkiä tulee lisää!!!

6 kommenttia:

  1. Siis maksoiks ne eriksee vai... ku ei mul mitää tullu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on varmaan 27cm obitsu? Siinä ei tule lainkaan lisäkäsiä, mutta islalla on se 25cm niin.. :)

      Poista
  2. En maksanu, kyllä ne tuli mulle ihan sen paketin mukana.

    VastaaPoista