Hihii, Chels on söpö ;)
Saiks sie ekstra käsii :o
Joo tuli lisä kädet!
Siis maksoiks ne eriksee vai... ku ei mul mitää tullu :(
Sulla on varmaan 27cm obitsu? Siinä ei tule lainkaan lisäkäsiä, mutta islalla on se 25cm niin.. :)
En maksanu, kyllä ne tuli mulle ihan sen paketin mukana.
Hihii, Chels on söpö ;)
VastaaPoistaSaiks sie ekstra käsii :o
VastaaPoistaJoo tuli lisä kädet!
VastaaPoistaSiis maksoiks ne eriksee vai... ku ei mul mitää tullu :(
VastaaPoistaSulla on varmaan 27cm obitsu? Siinä ei tule lainkaan lisäkäsiä, mutta islalla on se 25cm niin.. :)
PoistaEn maksanu, kyllä ne tuli mulle ihan sen paketin mukana.
VastaaPoista