Hahaaa, Lizistä oli siellä aika paha kaksarikulma ;D Mutta juu, suloisia kuvia, toivottavasti saat pian ladattua lisää kuvia! :3
Hahaaa, Lizistä oli siellä aika paha kaksarikulma ;D Mutta juu, suloisia kuvia, toivottavasti saat pian ladattua lisää kuvia! :3
VastaaPoista