lauantai 30. maaliskuuta 2013

Moih! Pitäähän mun välillä ilmottaa että oon yhä elossa! :)  mitenkäs on teillä menny pääsiäinen? mulla ainkin hyvin, mut joo en jää nyt siitä selittää vaan selitän muista jutuista. OBITSU ON TÄÄLLÄ!!!!!!!!!! <3  Mut en pysty vielä käyttää sitä, koska Chebin pää ruuvi temppilee ja se pitää porata irti ja sen saa porattua vasta kun nään isin. Ja nään isin joskus tulevaisuudessa. Joten joudutte hetken kestämään vielä! No mmut sit mennään kuviin olin kiva ja kuvasin teille KT:n.

Kertusta:
M: Minä
C: Chelsea
HUUTAA
ajattelee
*tekee* 
                                                Mikä on pääsiäinen!


C: Hei jätti, mikä on se pääsiäinen, josta kaikki hössöttävät?
M: Etkö sinä tiedä mikä pääsiäinen on?

C: En ole koskaan viettänyt sellaista juhlaa.
M: Pääsiäisenä virvotaan, mutta se päivä meni jo joten voin piilottaa
suklaamunan sinulle. Siitä pääsiäisessä on kyse.
C: Voih se olisi jännittävää.


M: Sinä odotat siinä ja et sitten kurki!

M: Tämä on se suklaamuna, jonka piilotan.

M: Nyt on valmista!
C: JEEE!!!!

C: Se ei ole täällä...


                                                        
C: eikä se ole tipun alla...

C: eikä se ole myöskään kukkaruukussa...


C: MUTTA TÄÄLTÄ LÖYTYY!! JÄTTI MÄ LÖYSIN SEN!!!
C: Mulla on nyt ihan eka suklaamuna. Ja sen paperi on hieno,
taidampa säästää sen.
M: *hymyhymy* Eiku.. Et varmasti muuten säästä!

C: Hyvää pääsiäispupusuklaamunalomaa kaikille! Toivottavasti
Unnan pään päällä leijuu VIP lumipilvi.

 Mut haastettiin kuvakilpailuun ja tässä se kuva nyt ois!!
http://pullip-love.blogspot.fi/


5 kommenttia:

  1. Isla LOL! :DDD Mut aika hauska Kt khyllä :) Tykkäsin! C:

    VastaaPoista
  2. Ihana toi kilpailukuva. :) Nice kuvAtarina ;)

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia ^^
    Ja söpö KT n u n


    empunpullipblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ehheh :D Toi toisiksvikassa kt:n kuvassa Chels näyttää tavallista söpömmältä <3 (;

    VastaaPoista
  5. pullipin oban laitti on khyl aika karseet...;/ voin myöntää.... Mut ei mul siin kestäny kauaa ;)

    VastaaPoista