| Sit pieni KT! |
| Chelsea: Katselin eräänä päivänä ulos ja ajattelin olevan tänään todella surullinen. (ilman käsiä) |
| Istahdin hetkeksi viidakkoon.. |
| mutta pudottauduin alas. |
| Hiippailin hyvin hiljaa. |
| Ja liuin alas tyynyä pitkin. |
| Sipsutin lipastolle. |
| Ja aloin kiivetä ylös avaimenreikiä apuna käyttäen. |
| Kurkkasin alas tuonne kuiluun. |
| Nousin ylös ja käännähtäessäni pelästyin peilikuvaani. |
| Katsoin omia hymyileviä kasvojani jotka eivät olleet totta, olin yksinäinen. |
| Hiukan myöhemmin istuin lasittunein silmin tuijottaen ulos. |
| Sitten tuli jätti ja tarttui minua kädestä. |
| Silloin tajusin, että en ollut yksin, ystäväni oli ollut niin lähellä, etten huomannut häntä. |
Mistä oikein tilasit obitsun? Mietin että on kestänyt aika kauan... Kuvat oli kivoja :3
VastaaPoistasofianukkeilee.blogspot.fi
Musta laadut oli hyviä(: Chelsea on suloinen^.^
VastaaPoistaMun koiralla on samanlainen kirahvi joka oli ekassa kuvassa>.<♥
HAhahahaaaaa, isla on jätti:DDD
VastaaPoistaEi pahalla vaa repesin vaa DX
Chelsea: tässä on vähä niinku kysymys sulle: Miltä tuntuu ku kaikki voi nähä elämäsi koko ajan ja jättiläöinen osoittelee sinua kameralla? :DDD
Ite ois ihan kiva kokee varmaa! mutmut, söpöjä kuvia, Lempi on ihana <3
++ romaaneja on kiva lukee, eikö?! CX
APUUAAA!!! Se äsköne kommentti oli multa eikä paulalta, se oli vaa sen käyttäjältä!! XDDDD Ettet säikähä niin.. :DDDDDD
VastaaPoistaKiitos kaikille piristävistä kommenteista jasiitä että ylipäätään kommentoitte. Ja vohveli-chani tilasin molliksesta mutta obitsuja ei ollu varastosssa ja niitä piti tilata lisää.
VastaaPoistaSuloinen kuvatarina :)
VastaaPoista