sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kuvia Hiihtolomalta

Obitsu ei ole vieläkään täällä, joten en antanut Chelsean käyttää käsiä kaikissa kuvissa. Mutta obbari tulee parin viikon sisällä. Joo kuvailin hiihtolomalla ja täs kuvat. Pahoittelen joidenkin laatua!!!







Sit pieni KT!
Chelsea: Katselin eräänä päivänä ulos ja ajattelin olevan tänään
todella surullinen. (ilman käsiä)

Istahdin hetkeksi viidakkoon..

mutta pudottauduin alas.

Hiippailin hyvin hiljaa.

Ja liuin alas tyynyä pitkin.

Sipsutin lipastolle.

Ja aloin kiivetä ylös avaimenreikiä apuna käyttäen.

Kurkkasin alas tuonne kuiluun.

Nousin ylös ja käännähtäessäni pelästyin peilikuvaani.

Katsoin omia hymyileviä kasvojani jotka eivät olleet totta,
olin yksinäinen.


Hiukan myöhemmin istuin lasittunein silmin tuijottaen ulos.

Sitten tuli jätti ja tarttui minua kädestä.

Silloin tajusin, että en ollut yksin, ystäväni oli ollut niin lähellä,
etten huomannut häntä.


                             

6 kommenttia:

  1. Mistä oikein tilasit obitsun? Mietin että on kestänyt aika kauan... Kuvat oli kivoja :3


    sofianukkeilee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Musta laadut oli hyviä(: Chelsea on suloinen^.^

    Mun koiralla on samanlainen kirahvi joka oli ekassa kuvassa>.<♥

    VastaaPoista
  3. HAhahahaaaaa, isla on jätti:DDD
    Ei pahalla vaa repesin vaa DX



    Chelsea: tässä on vähä niinku kysymys sulle: Miltä tuntuu ku kaikki voi nähä elämäsi koko ajan ja jättiläöinen osoittelee sinua kameralla? :DDD

    Ite ois ihan kiva kokee varmaa! mutmut, söpöjä kuvia, Lempi on ihana <3

    ++ romaaneja on kiva lukee, eikö?! CX

    VastaaPoista
  4. APUUAAA!!! Se äsköne kommentti oli multa eikä paulalta, se oli vaa sen käyttäjältä!! XDDDD Ettet säikähä niin.. :DDDDDD

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille piristävistä kommenteista jasiitä että ylipäätään kommentoitte. Ja vohveli-chani tilasin molliksesta mutta obitsuja ei ollu varastosssa ja niitä piti tilata lisää.

    VastaaPoista