lauantai 6. huhtikuuta 2013
Olenko mä tullut hulluksi?
Joo tänää ei oo kuvia, mut lukekaa silti ja sanokaa mitä mä teen!! Tunnetusti Chelsealla on ihan perhe. Siis Chelsea, Phoebe ja Kain. Mun kaveri saa tai sai.. sen Kain, mut haluisin ostaa Phoeben ja nyt elkää miettikö, että WTF Chelsen siskohan delas, koska mulla on ratkasu. Nii mä haluun ostaa Phoeben joskus vaikka ens vuonna.. mut haluisin myös taeyangin, koska olis ihana jos Chelsellä olis poikaystävä. No eihän tässä muuten mitään ongelmaa, mutta mietin, että pystyisinkö elämään kolmen nuken keskuudessa vai tulisinko hulluks ja miten saan äitin suostuteltua?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti