tää on varmaan vahinko julkasu?
kuis?iha oon kyl suunnitellusyti laittanu tän, et selitätkö tarkemmin??
Ihana shoot!<3 tosi kivasti tehty ja hyvä musavalinta!<3<3
Ihana! Musa oli tosi kiva :3
tää on varmaan vahinko julkasu?
VastaaPoistakuis?
VastaaPoistaiha oon kyl suunnitellusyti laittanu tän, et selitätkö tarkemmin??
Ihana shoot!<3 tosi kivasti tehty ja hyvä musavalinta!<3<3
VastaaPoistaIhana! Musa oli tosi kiva :3
VastaaPoista