Moi!
Jotkut on ehkä huomannu,että Chelsean ranne on teipattu kiinni. Siis se rannetappi ei ole katkennu vaan se on löystyny ja putoaa koko ajan. Siispä tilasin obitsun, mutta niitä tuleekai vasta helmikuun puolenvälin maissa, joten joudun odottelemaan aikas kauan ennnekuin se keho saapuu meille ja ajattelin, että postaisin vasta kun obitsu tulee, koska tuolla keholla ei voi tehä mitään. Jotentulee aika hemmetin iso postaustauko! Postailen sitten varmaan enemmän mun lifestyle blogissa jonne muuten pääsee tästä!
Ettehän lopeta blogini lukemista ollesani tauolla? Jospa obitsu innostais postaamaankin vähän useemmin! :)
Kiitos!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti