Jospa mentäs kuvii!!! _(-.-)_
O
//
C: Chelsea puhuu
M: Minä puhun
HUUTAA
ajattelee
*tekee*
| *kävelee* |
| *jalka lipeää* |
| C:AAPUUUUAAA!!!! |
| *pyörtyy* |
| C: Aih pääni... |
| *nousee istumaan* |
| C: Hei miten minä tänne... |
| C: Näähän on jotai köynnöksiä ja ne tarttuu! Missä mä olen? |
| C: Iiiik!!! |
| C: No missäs sitä nyt ollaan? |
| C: Ooh mihin valot katosi? |
| C: Mitä ihmettä täällä tapahtuu? |
| C: Täältä ylhäältä nuo näyttävät aika söpöiltä... |
| C: Hui miten minä tänne ylös jouduin? |
| C: ÄÄÄÄ!! |
| C: EI TAAAAS!! |
| C: Mmmmhh |
| C: Huhhuh se oli vain unta. |
| C: Hyvää ja kylmää ja kuvattavaa talvea kaikille! |
Toi alku.. :DD
VastaaPoistaVähä jännä ja hyväku näähän on jotain köynnöksiä ja ne tarttuuu...... no missäs nyt ollaan..... EI TAAS! :D
Otanko mä normaalit asiat liian läpällä? :o
Ja arrrggh vihaan tota 'todista ettet ole robotti önnönönönönnöö'kohta kirjotan siihen että en kuule ole! :D
Se menee multa aina väärin ku en sokkeena nää niitä numeroita >:P
Siis se alkuselostus oli :D
Poista