perjantai 4. tammikuuta 2013

Chelsea ihmemaassaaaa!! o.O

Taas on vähä tää postaus venähtny eiku... nii siis joo.. et niinku.. sillee.. jotenki.. näinpäin jotain...eipäs ku.. näin tällee sillee että niinkus mutta kun jooopa ei!

Jospa mentäs kuvii!!! _(-.-)_
                                       O
                                       //     
C: Chelsea puhuu
M: Minä puhun
HUUTAA
ajattelee
*tekee*      


*kävelee*


*jalka lipeää*

C:AAPUUUUAAA!!!!



*pyörtyy*

C: Aih pääni...

*nousee istumaan*


C: Hei miten minä tänne...

C: Näähän on jotai köynnöksiä ja ne tarttuu! Missä mä olen?

C: Iiiik!!!
C: No missäs sitä nyt ollaan?
C: Ooh mihin valot katosi?


C: Mitä ihmettä täällä tapahtuu?



C: Täältä ylhäältä nuo näyttävät aika söpöiltä...
C: Hui miten minä tänne ylös jouduin?
C: ÄÄÄÄ!!

C: EI TAAAAS!!

C: Mmmmhh

C: Huhhuh se oli vain unta.

C: Hyvää ja kylmää ja kuvattavaa talvea kaikille!
                   Joo sori tosta lopusta tuli tommone tyhmä mut kommentoikaaa ja kertokaa mitä piditte!   

                                       Laatu oli jotain iha reikää muttaaaaaa blogger...

2 kommenttia:

  1. Toi alku.. :DD
    Vähä jännä ja hyväku näähän on jotain köynnöksiä ja ne tarttuuu...... no missäs nyt ollaan..... EI TAAS! :D
    Otanko mä normaalit asiat liian läpällä? :o

    Ja arrrggh vihaan tota 'todista ettet ole robotti önnönönönönnöö'kohta kirjotan siihen että en kuule ole! :D
    Se menee multa aina väärin ku en sokkeena nää niitä numeroita >:P

    VastaaPoista