Osa 1/?
| Chelsea lennättää kiekkoa |
| *juoksee* |
| *kompastuu* |
| C: Aih... Polvet on varmaa ihan verillä. |
| C: Mikä ihme tää on?? Hälytys vaarallinen esine keskellä pihaa!! Otetaaampa se ylös! |
| C: Kiinnostavan näköinen purnukka... |
| C: Sisällä on jotain. |
| *avaa purkin* |
| *ottaa paketin* |
| C: Mikä tämä on... |
| C:.. Ja miksi joku jättäisi jotai tällaista heittiölle? |
Wooow, miten jännää ;) Chelesea on jotenkin niin urpon sulonen <3
VastaaPoistaIhana alku <3 Jatkoa lisää, mitähän seuraavaksi tapahtuu ö.ö Hyvä oli!
VastaaPoistaempunpullipblogi.blogspot.fi
empunraaputukset.blogspot.fi
Ihana KT! jatkoo nopeesti!! :)
VastaaPoista