perjantai 7. kesäkuuta 2013

Ehdotus teille... :)

Mitäs jos rupeisin postaamaa niinku kerran viikossa?? Kelpaisko?? Tai sit silleen, että kun oon saanu 3 kommettia edelliseen postaukseen, teisin uuen?? Joo no mut nyt tulee kuvatarina.... :DDD


                                                             Osa 1/?



Chelsea lennättää kiekkoa

*juoksee*


*kompastuu*

C: Aih... Polvet on varmaa ihan verillä.

C: Mikä ihme tää on??  Hälytys vaarallinen esine keskellä pihaa!!
Otetaaampa se ylös!

C: Kiinnostavan näköinen purnukka...

C: Sisällä on jotain.

*avaa purkin*

*ottaa paketin*


C: Mikä tämä on...

C:.. Ja miksi joku jättäisi jotai tällaista heittiölle?

                    

3 kommenttia:

  1. Wooow, miten jännää ;) Chelesea on jotenkin niin urpon sulonen <3

    VastaaPoista
  2. Ihana alku <3 Jatkoa lisää, mitähän seuraavaksi tapahtuu ö.ö Hyvä oli!

    empunpullipblogi.blogspot.fi

    empunraaputukset.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana KT! jatkoo nopeesti!! :)

    VastaaPoista