 |
C: Entten tentten... M: Chels, mitä sinä teet? |
 |
| C: Pohdin minkä kirjan luen seuraavaksi. |
 |
| *Valitsee lumikin* |
 |
C: Oletko huomannut, että kääpiöiden nimet ovat adjektiivejä. Minäolisin varmaan Vilkas ja sinä Jörö. M: Anteeksi mitä?? |
 |
| C: Lizbel olisi varmaan ujo tai lystikäs. |
 |
C: En yhtään pidä tuosta noidasta, se vain yrittää tappaa Lumikin. Tarina on omalla tavallaan hiukan surullinen. |
 |
M: Mutta siinähän on onnellinen loppu. C: Se on kyllä totta... |
|
 |
| C: Saisimpa minäkin onnellisen lopun. |
 |
C: Vielä enemmän kuitenkin toivon, että sisko olisi saanut tuollaisen elämän. |
 |
| C: Tai, hänhän sai, mutta se loppui kohtaamiseen noidan kanssa. |
 |
| C: Minulla on niin ikävä siskoani. |
Joo... Siinä oli nyt sitte kuvatarina ja sitten vielä shootti, koska postauksia on ollu nii vähän.
Paina tästä!
 |
You shout it loud, but I can't hear a word you say
I'm talking loud, not saying much
I'm criticized, but all your bullets ricochet
you shoot me down, but I get up
|
 |
I'm bulletproof, nothing to lose
fire away, fire away
ricochet, you take your aim
fire away, fire away
|
 |
you shoot me down, but I won't fall
I am titanium
you shoot me down, but I won't fall
I am titanium
|
 |
| Cut me down, but it's you who'll have further to fall
Ghost town and haunted love
|
 |
Raise your voice, sticks and stones may break my bones
I'm talking loud, not saying much
|
 |
I'm bulletproof, nothing to lose
fire away, fire away
ricochet, you take your aim
fire away, fire away
|
 |
you shoot me down, but I won't fall
I am titanium
you shoot me down, but I won't fall
I am titanium,
I am titanium,
I am titanium
|
 |
Stone hard, machine gun
Fired at the ones who run
Stone hard, as bulletproof glass
|
 |
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium
|
 |
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium
You shoot me down, but I won't fall
I am titanium
|
 |
| I AM TITANIUM! |
Ihana KT ja musashootti <3 Tykkäsin ja kerrankin ihanan pitkä postaus ja oli ilo katsella! :3
VastaaPoistaOi, ihana kt, se kuudes kuva oli jotenki niin sulonen :)
VastaaPoistaJa shootti oli kans tosi ihana ja Chelsellä oli kiva nuttura :)