tiistai 9. lokakuuta 2012

Taidetta ja naurua... = hulluutta

 Nyt minä teijät lukijani kiroan, koska ette oo kommentoinu siihe kuvatarinaa ja minä en aijo laittaa toista osaa ennen viittä kommenttia!!!!!! Joten, jos haluutte sen nii viel kolme kommenttii!! Joo mutta nyt en saarnaa siitä vaan laitan kuvat jotka kuvasin pari päivää sitte!!!
Sori on iha kamla laatu ja hirveet kuvat tiedän!
Chels kääriytyi villatakkiiin


Telinevoimistelua...







HUUUUU!!! o.O

2 kommenttia: