Obbari ei vielä oo tullu, mut postailempa silti ku olin Unskin kaa ( sen blogin löytää TÄSTÄ) ja siellä on Lizbel-kulta.
Joo en oo mikää puhuja, joten mennääs kuviin.
No kertokaas mitä tykkäsitte. EN jaksanu laittaa mittää kuvtekstei.ANTEEKS!! mut ketään ei kyl ikinä kiinnosta ne... Joo mut nyt yritän olla postaamatta... ehkä :D
Voi, kullat oli sulosia! Tosi hyvälaatusia kuvia! :) Ei sillä että muuten ois huonolaatusia, mut nyt tuntu että nää oli parempia nää laadut ku ennen?
VastaaPoistasÖPÖJÄ KUVIA! <3<3<3
Aaaaws nättejä kuvia<3 vähän ärsytti ku katoin i-kirjaimia l-kirjaimeks :D
VastaaPoistaKuvat olivat tosiaan todella hyvälaatuisia! Ja suloisia olivat Chels ja Liz. :))
VastaaPoistaSöpöt kuvat, liityin lukijaksesi, sää mun?
VastaaPoistaempunpullipblogi.blogspot.fi